Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 16:12:47 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/03449 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Aaviku küla, 21132 
Masa-Laimjala-Tumala tee// Paju-Kurdla küla, Ansu// Lülle// Lülle-Põllu// 
Olli-Jaagu// Olli-Villemi// Paju-Kurdla tee// Podigo// Pärsa// Pärsala// 
Toomatsi// Toomatsi-Põllu// Vana-Aadu// Vana-Olli (Paju-Kurdla 
VT1774-PASSIIVSE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRGU RAJAMINE) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26946224>  (menetlus nr: 
425150), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister